Sodobne digitalne tehnologije in spletni kanali dajejo ponudnikom storitev in izdelkov številne možnosti povezovanja s potencialnimi kupci. Ker se sami največkrat ne znajdejo v nepregledni množici možnosti, jim na pomoč priskoči agencija za digitalni marketing.
V Sloveniji se z bogatimi dolgoletnimi izkušnjami ponaša agencija Spletni partner, ki pomaga strankam doseči večjo prisotnost na spletu in zagotoviti boljšo vidnost njihovih spletnih strani. Možnosti za prodor s storitvijo ali izdelkom je ogromno. Ko agencija za digitalni marketing uporabi svojo čarobno paličico in po spletu razsuje čarobni prah, se zgodi digitalna čarovnija.
Od pojava interneta do digitalnega marketinga le v nekaj letih
Pisalo se je leto 1990, ko je postalo spletno medmrežje oziroma internet dosegljivo širšemu občinstvu. Pojavile so se spletne strani. Klasično dopisovanje z uporabo papirnatih pisem je zamenjala komunikacija preko e-maila.
Leta 1994 se na HotWired.com pojavi prvi banner oglas oziroma spletna oglasna pasica. S klikom nanjo smo zakorakali v koncept prikaznega oglaševanja. Na oglasno pasico kampanje »You Will« podjetja AT&T je v prvih štirih mesecih od objave kliknilo 44% vseh oseb, ki so pasico videli na spletni strani.
Koncem devetdesetih let GoTo.com v spletno oglaševanje uvede pojem PPC = Pay-per-Click oziroma oglaševanje s plačilom na klik. Od tega trenutka naprej oglaševalci plačujejo oglase glede na število klikov nanje. Model PPC postavi temelje za sodobne oglaševalske platforme iskalnikov, kot je na primer Google Ads.
Digitalni marketing in agencija za digitalni marketing
V tem obdobju skujejo izraz digitalni marketing, ki ga najprej imenujejo Online Marketing oziroma spletno trženje. Izraz se je popolnoma udomačil po letu 2013.
Po letu 2000 prične število uporabnikov interneta strmo naraščati. Iskanje informacij in izdelkov se skoraj v celoti prenese na splet.
V obdobju do leta 2010 narašča količina naprav, ki lahko dostopajo do spleta in digitalnih medijev. S pojavom družbenih omrežij postanejo potrošniki močno odvisni od digitalne tehnologije, kar posledično poveča vlogo in pomen digitalnega marketinga na spletu.
Digitalni marketing postane katerakoli oblika trženja na spletu, ki jo izvajamo s pomočjo mobilnega telefona, prenosnega računalnika, tablice,… Agencija za digitalni marketing pa postane partner ponudnikom in proizvajalcem, ki pomaga dvigniti prepoznavnost njihove blagovne znamke.
Agencija za digitalni marketing uporablja učinkovite načine trženja na spletu
Metode in kanali digitalnega marketinga, s katerimi si pri svojem delu pomaga agencija za digitalni marketing in pomagajo krepiti prepoznavnost blagovne znamke, so:
- optimizacija spletnih strani ali SEO – uporablja se za izboljšanje vidnosti spletne strani, njeno boljšo uvrstitev v spletnih iskalnikih ter povečanje konverzije;
- trženje preko spletnih iskalnikov – zakup oglasnega prostora na vidnih mestih spletnih iskalnikov in plačevanje oglasa po principu PPC oziroma plačilo na klik;
- trženje na družabnih omrežjih – neprestana komunikacija in interakcija s potencialnimi kupci na platformah družabnih medijev: Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Youtube, LinkedIn,…;
- vsebinski marketing – pridobivanje in ohranjanje strank s koristnimi in kakovostnimi vsebinami: blogi, vlogi, članki, ciljne spletne strani, videoposnetki,…;
- neposredno trženje spletne strani;
- e-mail marketing – posredovanje promocijskega sporočila potencialnim kupcem s pomočjo elektronske pošte;
- pridruženo trženje ali Affiliate Marketing – promoviranje storitev ali produktov ponudnika na določenem mediju, za kar lastnik medija prejme provizijo od prodaje, če se le-ta zgodi. Pridruženo trženje omogoča nekomu pasivni zaslužek s promocijo podjetja druge osebe;
- trženje s pomočjo vplivnežev.
S pomočjo izbranih metod ima marketinška akcija širok geografski doseg, stroškovno učinkovitost, preprosto merljive rezultate ter dosega boljšo povezanost s strankami.
Kako agencija za digitalni marketing izmeri dolgoročno uspešnost izbranega načina trženja?
Agencija za digitalni marketing za merjenje dolgoročne uspešnosti izbranega načina trženja uporablja ključne kazalce uspešnosti oziroma KPI.
Ključni kazalci uspešnosti ali Key Performance Indicators:
- število objavljenih blogov na mesec;
- Click-Through Rate = CTR oziroma razmerje med prikazi in kliki – kazalec meri uspeh in učinkovitost določene oglaševalske kampanje na podlagi razmerja med kliki na določeno povezavo in številom prikazov strani, e-maila ali oglasa;
- stopnja konverzije – kazalec meri učinkovitost poziva k dejanju oziroma Call-to-Action =CTA. Potencialna stranka je pozvana k dejanju: nakup, klic, prejemanje e-novic,… Uspešnost poziva k dejanju je odvisna od števila strank, ki se na poziv dejansko odzovejo;
- promet na družabnih omrežji – število sledilcev, všečkov, ogledov, deljenj,…
- promet na spletni strani – število obiskovalcev, čas, ki ga namenijo za ogled posamezne spletne strani,….
Agencija za digitalni marketing pričara digitalno čarovnijo s svojimi storitvami
Izkušeni strokovnjaki agencije za digitalni marketing Spletni partner ustvarjajo vrhunske rezultate na spletu:
- z dovršeno izdelanimi in dobro optimiziranimi spletnimi stranmi,
- s sodobno oblikovanimi spletnimi trgovinami, ki zagotavljajo hitro delovanje in ustvarjajo visoke stopnje konverzije,
- z učinkovito optimizacijo spletnih strani,
- z oglaševalskimi kampanjami Google oglaševanja, ki zagotavljajo poceni klike,
- z učinkovitimi Facebook oglasi, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti na spletu,
- z e-mail marketingom, ki pripelje nove stranke in poveča promet.
Čarobni svet digitalnega marketinga vas nikakor ne bo razočaral. Prepustite se mu!