Fulfillment center pride v poštev, ko govorimo o rešitvi skladiščenja, mislimo na podjetje, ki skladišči izdelke za daljše časovno obdobje, kot je na tej povezavi https://malaja.info/. Skladišče je velik skladiščni center ali industrijski prostor, namenjen za shranjevanje zalog v razsutem stanju. Videli boste opremo, kot so viličarji in zabojniki, z visoko naloženimi policami in založenimi z velikimi količinami izdelkov. Obstajajo ponudniki skladiščenja, ki so usmerjeni v veleprodajno izpolnjevanje in podjetja, ki primarno izvajajo veleprodajna naročila ali naročila v e-trgovini B2B v velikih količinah. Nekateri veliki trgovci na drobno bodo imeli lastna skladišča, v katerih bodo shranili odvečne zaloge, medtem ko bodo drugi najeli prostor v skladišču v povezavi z drugimi podjetji e-trgovine. Fulfillment center je vse v enem.
Najem skladiščnega prostora je običajno bolj stroškovno učinkovit kot nakup za srednje velika in mala podjetja, čeprav je cena odvisna od razpoložljivih pogojev najema. Nekateri mali prodajalci v e-trgovini se lahko odločijo za najem stroškovno učinkovitejšega prostora, kot so lokalne omarice ali enote za shranjevanje inventarja, če doma nimajo prostora. Tako imajo nekaj zalog pri roki in pridobijo več, ko jih zmanjkuje.
Fulfillment center je del dobavne verige in služi kot vozlišče za vse logistične procese, potrebne za prenos izdelka od prodajalca do kupca. Ukvarja se s celotnim postopkom izpolnjevanja naročil, od komisioniranja in predelave do pakiranja in pošiljanja. Tretji ponudnik logistike (3PL), kot je ShipBob, uporablja center za izpolnjevanje naročil za sprejemanje, obdelavo in izpolnjevanje naročil strank za trgovce na drobno v e-trgovini, ki želijo racionalizirati svoje poslovanje. Center za izpolnjevanje naročil obstaja, da strankam pravočasno zagotovi spletna naročila in podjetjem za e-trgovino olajša upravljanje tega ključnega, a hkrati zahtevnega procesa.
Operacije središča za izpolnjevanje so sestavljene iz dela, ki pomaga prenesti spletna naročila na vaš prag – imenovano tudi postopek izpolnjevanja naročil. Inventar podjetja e-trgovine je strateško shranjen v centru za izpolnitev 3PL v pripravi na izpolnjevanje naročil strank. Ko kupec opravi nakup v trgovini z e-trgovino, se izbere inventar in škatle zapakirajo ter označijo za pošiljanje, kar dela fulfillment center. Fulfillment center lahko obdeluje naročila med podjetji (B2B), običajno gre za veliko količino izdelkov, ki se pošljejo velikemu trgovcu na drobno in tudi naročila med podjetji (B2C), ki pošljejo neposredno na dom posameznega potrošnika.